منتدى مدرسة طنطا الاعدادية الحديثة بنات

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تعليمى

المواضيع الأخيرة

» هل تعلم ؟ وان كنت لاتعلم فهيا لتعلم مالا تعلم
عايز تروق دمكفى الاجازه(عندى الحل) شوية غتاتة. Emptyالأربعاء فبراير 03, 2010 9:06 am من طرف ن.ع.ا

» خبر هام خاص بـ أ/مجدي أحمد مصطفي
عايز تروق دمكفى الاجازه(عندى الحل) شوية غتاتة. Emptyالأربعاء فبراير 03, 2010 8:53 am من طرف ن.ع.ا

» هي دي اخرة الكدب محدش يكدب
عايز تروق دمكفى الاجازه(عندى الحل) شوية غتاتة. Emptyالأربعاء فبراير 03, 2010 8:49 am من طرف ن.ع.ا

» كيف تسعد في حياتك ؟
عايز تروق دمكفى الاجازه(عندى الحل) شوية غتاتة. Emptyالأربعاء فبراير 03, 2010 8:44 am من طرف ن.ع.ا

» صاروخ أمريكي يدمّر بنجاح القمر الصناعي "السام" فوق الأرض
عايز تروق دمكفى الاجازه(عندى الحل) شوية غتاتة. Emptyالجمعة يناير 08, 2010 10:58 am من طرف لوجينا

» هل تعلم ان !!!!!
عايز تروق دمكفى الاجازه(عندى الحل) شوية غتاتة. Emptyالجمعة يناير 08, 2010 10:55 am من طرف لوجينا

» صور اطفال تجنن
عايز تروق دمكفى الاجازه(عندى الحل) شوية غتاتة. Emptyالأربعاء ديسمبر 23, 2009 11:31 am من طرف إسراء أكمل

» الامتحانات هتبدأ
عايز تروق دمكفى الاجازه(عندى الحل) شوية غتاتة. Emptyالأربعاء ديسمبر 23, 2009 11:28 am من طرف إسراء أكمل

» درس نحو (العطف)
عايز تروق دمكفى الاجازه(عندى الحل) شوية غتاتة. Emptyالخميس نوفمبر 05, 2009 6:23 am من طرف fatma anwer

التبادل الاعلاني

عايز تروق دمكفى الاجازه(عندى الحل) شوية غتاتة.

نسمه محمد جميم
    نسمه محمد جميم
    عضو جيد
    عضو جيد

عايز تروق دمكفى الاجازه(عندى الحل) شوية غتاتة. Empty عايز تروق دمكفى الاجازه(عندى الحل) شوية غتاتة.

مُساهمة  نسمه محمد جميم الأربعاء سبتمبر 30, 2009 3:24 am

فى نكته محكوم عليها بالاعدام ليه ؟
    عشان موتت واحد من الضحك

واحد غبى معاه 150 جنيه .. قعد يقسمهم .. 50 جنيه للسكن .. و 50 جنيه للاكل ... و 50 جنيه للبانجو .. الباب خبط .. مين .. افتح الباب بوليس .. راح مقطع ال 50 جنيه بتاعت البانجو

مره واحد مستعجل اتجوز واحده مستعجله .. خلفوا ولد مش فاضيلهم

مره واحد راح لدكتور سنان علشان ضرسه بيوجعه فالدكتور بيقوله اخلعهولك ؟؟؟ المريض قاله لا اخلع سناني كلها وسيبه لوحده يتعزب

مره واح واقف قدام محل عصير ومعاه ربع جنيه قال يا اشرب عصير يا اركب الاتوبيس لو ركبت الاتوبيس يهقف يهعد لو وقفت مش مشكله لو قعدت يااما هقعد جنب راجل يا اما ست لو راجل مش مشكله لو ست يا اما هتكون وحشه يا اما حلوه لو وحشه مش مشكله لو حلوه هطلب ايدها للجواز يا اما مش هتوافق يا اما هتوافق لو موفقتش مش مشكله لو وافقت هتبقى عايزه مهر وشبكه وهتجبلي عيال يقرفوني ويخدوا فلوسي ليه ما انا اشرب عصير احسن

واحد بيغازل مراته بيقولها انتى حمامة.................قالتله لا انا غزالة................قالها الهم حيوانة
    Basketball Basketball Basketball cheers :cheers
    :

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مايو 17, 2024 12:51 am